Hoppa till innehåll

Hösten

oktober 13, 2013

Underbara höst, bästa årstiden!
Jag känner mig kreativ och harmonisk.

Svärfar är här från Uruguay och hälsar på, barnen älskar honom och Martin har semester.

20131013-211511.jpg
( Jag gillar också Belo, han är den bästa svärfar man kan ha )

Idag var de hos svärmor så jag och Edith fick en dag i lugn och ro, vet inte om det någonsin har hänt. Jag drack cocos-smoothies och Edith glufsade i sig katrinplommonpuré, hon kommer älska mat den ungen… Är nästan lite rädd att hon kommer rata amningen när hon börjar få mat och det vore väldigt trist tycker jag. Det här kanske är min sista amningstid och jag har planer på att amma henne i flera år, de andra har jag ju bara kunnat amma i två år sedan har jag varit gravid igen….

Sen tog vi en promenad med fin-vagnen.

20131013-212108.jpg

Hittills har det inte gått en timma utan att någon kommenterat denna pärla. Jag är nöjd, och jag är fri! Inga fler vagnar nu, de jag har ska säljas, det här är vagnen i mitt hjärta.
Min vän Milla tycker att jag ska söka hjälp…men det behöver jag ju inte längre, jag har slutat med vagnar nu.

Och jag har börjat sälja kläder i butik, i Hökis.

20131013-212620.jpg
Och på onsdag kommer man hitta mina tunikor, haklappar och katter på Bondegatan / Söder.

Tjaa…annars vet jag inte vad jag ska berätta om, Pia hade loppis i sitt hem, ALLT var till salu. Mängder av folk. Jag skulle hjälpa till, det slutade med att jag kom hem med 4 stora Ikea påsar…( och Martin gick tillbaka med två. )
Pia Pia, hon kommer fattas mig….

No comments yet

Lämna en kommentar